Branding blog

Én hogyan csinálnám, de szerintem Ők máshogyan csinálják. Hol a probléma? -> Elmodnom

Instagram

Instagram

Na, de kik azok a Király testvérek?

2014.02.20. 08:00 hauweibp

Így a cikk elején szeretném előrebocsájtani, hogy nem üzletrontásra, hanem tényközlésre és tanácsadásra szeretném használni ezt az oldalt.

25_35559_415646_9fd8473c3c34b5aa0d62a4d36fea0ae1_fd9d91_301.jpgNyáron sikerült bemennem egy amerikai lemezboltba, ahol nagyon sok különböző stílust kedvelő ember tartózkodott. Megpróbáltam keresni egy-két olyan magyar előadót, akiről úgy gondoltam, hogy híresek lehetnek akár még itt Amerikában is. A legérdekesebb az volt, amikor Király Linda és testvéreinek lemezét kerestem, mondván otthon elég gyakran azt reklámozzák, hogy a tengerentúlon mekkora nagy ismeretségnek örvendenek. Connecticutban megpróbáltam keresni egy-két lemezüket, amihez kértem az eladó segítségét. Elmondása szerint még soha nem hallott Királyékról, ahogy a boltban lévők sem. Mikor rákérdeztem, hogy melyik magyar előadó, vagy zenekar jut eszébe, amikor Magyarországra gondol, akkor egyből rávágta a Muzzaik formációt...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://branding.blog.hu/api/trackback/id/tr185816178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása