Branding blog

Én hogyan csinálnám, de szerintem Ők máshogyan csinálják. Hol a probléma? -> Elmodnom

Instagram

Instagram

DIY - Csináld magad mozgalom...

2014.07.02. 19:05 hauweibp

Lassan a vesszőparipám lesz az alulmotiváltság, de ezt akkor is el kell mesélnem... Szombat délután 14 óra, két órán belül kezdődik a FIVOSZ kertipartyja. Kifogytam a névjegyekből, mit lehet csinálni?

Hívom a jól bejáratott nyomdát, ők szombaton nincsenek bent az üzemben. Ezt követően öt nyomdát hívtam fel, hogy kell 100 névjegykártya egy órán belül, nem érdekel mennyibe kerül, csak csinálják. Természetesen senkit nem találtam, így a grafikustól kapott nyomdakész verziót rátöltöttem egy pendrivera, lesz, ami lesz alapon. Így is történt... Sétálok a nagykőrúton, bementem az első gyorsnyomdába. 0-24, mindent megcsinálnak. Nagy volt a kezdeti lelkesedés egészen addig, amíg be nem jelentették, hogy 48 órára vállalják a kivitelezést. Hurrá, akkor hogy lesz nekem névjegyem(?).

WP_001180_Fotor.jpg

Megfizettem voltna mindent, csak legyen meg a névjegyem, de ennél a pontnál lett elegem. Fogtam, kinyomtattattam 70 névjegyet, öltöny-nyakkendőben fogtam magam és kivágtam egyedül a névjegyeket. Mondanom sem kell, hogy ilyen béna névjegykártyám még életemben nem volt, de legalább tudtam osztogatni valamit tutti frutti helyett, miután elfogyasztottam valakivel egy jó féle Jaffa szörpöt, Lady Dömper után szabadon. Soha nem estem kétségbe, ha valamit nekem kellett elvégeznem kétkezi munkával, de egyszerűen nem értettem, hogyha amúgy is ott unatkozik az ember, meg is fizetem, akkor miért nem képes erőt venni magát én csinálná meg nekem a névjegyeket... Végül meglett minden, mert megcsináltam. Az első húsz még kísérleti példány volt, de a további ötven már profi lett. Ennyit az alulmotiváltságról, de öröm az ürömben, hogy ilyen olcsón sem lett még névjegyem...

A cikk megjelenését a MasterCard We Try Budapest programja támogatta.

Köszönjük!

wetry-bp-logo (1).png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://branding.blog.hu/api/trackback/id/tr385885256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása