Branding blog

Én hogyan csinálnám, de szerintem Ők máshogyan csinálják. Hol a probléma? -> Elmodnom

Instagram

Instagram

Kipróbáltuk Budapestet - Beer&Burger

2014.06.28. 11:01 hauweibp

Sajtóból, barátoktól, ismerősöktől annyiszor hallottam, hogy milyen trendi a streetfood, hogy úgy gondoltam másodmagammal elmegyek, kipróbálom én is. Elég jól sikerült.

Körülbelül egy hónappal korábban fogant meg a gondolat, hogy el kellene már menni egy jó streetfoodot kipróbálni, de egyszerűen nálam ha egy nap 72 órából állna, az sem lenne elég. Nem sikerült időpontot egyeztetni, de egy héttel ezelőtt sikerült összehozni. 

A kiszemelt áldozat a budapesti Beer&Burger lett. Még az odalátogatás előtt telefonáltam és érdeklődtem, hogy elfogadnak e PayPass bankkártyát, valamint lehetőség van e előzetes asztalfoglalásra. Szerencsére a válasz igen volt. Mikor odaértünk a pincérek már megismertek és a telefonon egyeztetett asztalnál helyet is foglaltunk. Az étlapon megpróbáltak eltérni a megszokottaktól. Szerencsére van viszonyítási alapom, azt gondolom a menüsor bármelyik amerikai étteremben megállná a helyét. Mivel hamburgerek terén profi még nem vagyok, segítséget kértem és körülbelül három kérdés után a pincérrel sikerült megegyeznem, hogy számomra melyik lenne a legjobb megoldás. 

Beern.jpg

Miközben vártunk a hamburgerekre, körbenéztünk.Elképesztő volt azt látni, hogy a látogatásunk idején az étterem vendégeinek nagy része külföldi volt, de elvileg ez a megszokott. Őszintén szólva nem gondoltam volna, hogy a külföldi turisták körében is ennyire hódít a street food, de elvileg ez a jövő, az emberek egyre gyorsabban akarnak egyre jobb minőséget kapni, amiért képesek annyit fizetni, mintha egy klasszikus éttermet választanának. 

Megkaptuk az elkészült gasztro csodákat, mikor egy egészen érdekes illat ütötte meg az orrunkat. Na erre mondom azt, hogy hozzáadott érték, profi környezet. Ugyanis megjelent egy pincér az utcán kis reszelővel és gyömbérrel, amit egy az egyben le is reszelt, hogy a vendégek még kellemesebb környezetben tartózkodjanak. 

Személyes benyomásaim abszolút pozitívak, amikor felidézem magamban az étteremben töltött időt.

Értékelés

  • Ár/Érték arányban nálam 10/9 lett, 
  • Étel minőségét 10/10-re értékelném

A cikk megjelenését a MasterCard We Try Budapest programja támogatta.

Köszönjük!

 

wetry-bp-logo.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://branding.blog.hu/api/trackback/id/tr756396875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása