Mit tudtok Ti?
Körülbelül öt éve folyamatosan dolgozom a marketing, pr különböző területein. Folyamatosan szembesültem a konkurencia hibás lépéseivel és mindazzal, ami ezekből kialakult. A pénz égetése mellett minimális eredményesség. A probléma nem azzal van, hogy a legtöbben szakmailag képzetlenek, hanem az a baj, hogy nem is tudják, hogy milyen tudással kellene rendelkezniük. Véleményem szerint a marketing iparának változásra van szüksége, ugyanis nem tudják (még a fiatalok sem) követni a saját koruknak a változásait. Le kell szögezni egy olyan világban élünk, ahol naponta változnak a dolgok. Amíg ma érdemes a Facebookon hirdetni, lehet, hogy holnap már egy konkurens oldal lesz előnyben. Nem tudjuk kiszámítani a változásokat, de kötelességünk, hogy kövessük a trendeket. Egészen addig nem lesz változás, amíg olyan hibákat követnek el, mint a célcsoport előzetes felmérése nélküli kommunikáció. Egy szó, mint száz, egy kis kibickedésre invitállak benneteket. Nyissuk ki végre a marketingesek szemét!