Branding blog

Én hogyan csinálnám, de szerintem Ők máshogyan csinálják. Hol a probléma? -> Elmodnom

Instagram

Instagram

Találkozzunk az Internet Hungary-n

2014.09.06. 19:10 hauweibp

Idén is megrendezésre kerül Magyarország legrangosabb konferenciája, a Csermely Ákos nevével fémjelzett Internet Hungary. A mai napon eldőlt, a konferencia egyik előadója én leszek.

sswift3.jpgCsütörtökön vezetés közben kaptam egy e-mailt, feladó: Internet Hungary. Az autó nem írta ki a tárgyat, így elkezdtem gondolkodni. Spam? Kedvezményes jegyvásárlási lehetőség? Ki tudja… Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, mondván hamarosan megérkezek és elolvasom, hogy mit rejt az üzenet. A mail rövid volt, de annál lényegre törőbb. Felkértek, hogy 35-40 percben tartsak előadást a SharingCarról és a Vladis Csoport terveiről.

Eredetileg a terveim szerint a konferencia időpontjában Romániába, illetve Törökországba szólított volna a munka. A SharingCarral kapcsolatos sajtótájékoztatót/bejelentést október végére akartuk időzíteni. Csermely Ákos felkérése viszont teljesen átírta a terveket. Tehát, a SharingCar és a Vladis csoport bejelentése október 15-én várható 15:25-kor, a siófoki Hotel Azúr „A” termében. Tervezünk október végére-november elejére sajtótájékoztatót is, ahová várjuk a sajtó meghívott képviselőit.

Nem is borzolnám tovább a kedélyeket, remélem találkozunk a konferencián.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://branding.blog.hu/api/trackback/id/tr16675731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása