Branding blog

Én hogyan csinálnám, de szerintem Ők máshogyan csinálják. Hol a probléma? -> Elmodnom

Instagram

Instagram

Az időd mikor kidobott pénz?

2014.03.29. 10:49 hauweibp

Kicsit elgondolkodtam ma azon, hogy mit csinálok rosszul. Minden reggel úgy ébredek fel, hogy tele vagyok ötletekkel, tervekkel. Mindegyikben látok lehetőséget. Kellő odafigyeléssel és kitartással bármelyik az év üzlete lehetne, de hol a probléma?

kerdojel_ember_flickr_marcobellucci.jpgÍgy az elején egy lírai önvallomással indítanék. Én egy-egy projekt elején rendkívül lelkes tudok lenni és rendkívüli magabiztosan tudom vinni mások üzletét, de úgy érzem jogosan merül fel bennem a kérdés: Ha egy üzlet vezetője nem hisz a saját vállalkozásában, én miért higgyek? Saját projektek esetében ügyesen kell szelektálni, hogy melyik az, amelyikbe tényleg érdemes belevágni és valóban passzol az én célkitűzéseimhez. Így tettem most is, de előtte szinte mindegyikkel foglalkoztam. Egyre jobban tapasztalom a saját bőrömön, hogy mit jelent az olyan idő, ami nem termel pénzt (így nincs eredménye). Nem arra gondolok, hogy leülök pihenni, hanem arra, amikor valóban egy alapjaiban halott ötletet akarok elkezdeni kidolgozni. 

Ha végig kellene futtatni, akkor a bedőlő projekteken történő munka sem hiába való, hiszen vagy átlátom, hogy hol a hiba, vagy pedig egyszerűen látom, hogy mivel nem érdemes foglalkozni. Csak az a probléma, hogyha sok ilyen van, akkor az komolyan meg tudja fertőzni azokat a dolgokat is, amik alapjaiban jól mennek. A lényeg, hogy a nagy holdünnep éjjelén fogant gyermekek nagy része hasonlít a varázslóhoz. E szerint, ha valamit nagyon komolyan körbejársz. Megfigyeled a piacot, lehetőséget látsz benne, szívvel-lélekkel képes vagy csinálni, akkor jó lehetsz benne.

Saját tapasztalatom szerint, ha egy projekten több, mint 40 órát dolgozol és még nem látsz sikereket, akkor ott kell hagyni. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://branding.blog.hu/api/trackback/id/tr395882086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása