Branding blog

Én hogyan csinálnám, de szerintem Ők máshogyan csinálják. Hol a probléma? -> Elmodnom

Instagram

Instagram

Interstate 60 - Úttalan út

2014.02.24. 22:30 hauweibp

Nem olyan régen válaszút elé érkezett az életem. Kaptam egy kedvező ajánlatot. Röviden annyit mondanék róla, hogy nagyon kedvező volt, de nagy áldozatot kellett volna hoznom, ha elfogadom. 

Mostanában elég gyakran kell olyan döntéseket hoznom, amelyek egy ember életében maximum egyszer-kétszer fordulnak elő. Ezekben a pillanatokban, amikor felelősen kell döntenem, egy megoldás létezik. Kedvenc filmem, az Úttalan út, melyben Neal Oliver élete egy hatalmas válaszút előtt áll, de döntése előtt bevállal egy kalandot. Elindul egy térképen sem fellelhető úton és útközben szürreális figurákkal találkozik lehetetlen helyszíneken. A lényeg abban a gondolkodásmódban rejtőzik, amit ez a film megpróbál átadni. Egyszerűen nem lehet leírni nekem mennyit szokott segíteni egy-egy kritikus szituációban. Csak azt tudom tanácsolni mindenkinek, legalább egyszer nézze meg, ha teheti. 

Szólj hozzá!

Címkék: közösség film úttalanút

A bejegyzés trackback címe:

https://branding.blog.hu/api/trackback/id/tr255831540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása