Branding blog

Én hogyan csinálnám, de szerintem Ők máshogyan csinálják. Hol a probléma? -> Elmodnom

Instagram

Instagram

RTL Klub interjú

2014.02.15. 20:31 hauweibp

rtl-61530-02251900_1392492539.jpg_512x288

Tíz nappal ezelőtt, február 5-én az RTL Híradójának nyilatkoztam a 10 éves Facebookkal kapcsolatban. 

Az interjú egy részletét az elábbi linkre kattintva tekinthetitek meg.

Szólj hozzá!

Címkék: rtlklub kép rtl én híradó facebook szakértő Bemutatkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://branding.blog.hu/api/trackback/id/tr905816063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása