A cikk megjelenése után 3 órával már 21 komment fogadott az admin oldalon. Úgy érzem nem fejtettem ki a blog céljait.
20:30-kor sikerült majdnem az összes hozzászólásra válaszolni, de még mindig úgy érzem nem derült ki a blog célja. Első körben szeretném leszögezni, hogy elsősorban a hazai egyéni, valamint kis-, és középvállalkozásokhoz szeretnék szólni. Azokhoz, ahol nincs marketinges és a vezetők sem rendelkeznek ilyen tapasztalatokkal. A célom, hogy mindenki elgondolkodjon azon, mit kellene hozzátenni az egész munkájához saját hatékonyságának növelése érdekében. Nem mondhatom egy KKV-nak, hogy szórj el marketing auditra 2 millió forintot és nézd meg mi sül ki belőle, hiszen elképzelhető, hogy fél év alatt sincs ennyi haszon a vállalkozásban. Ha kicsiben elindulunk, együtt gondolkodunk többre vihetjük, mint egyedül élvezni a napi rutin adta kényelmet, a megszokás biztonságát.
Egy szó, mint száz, ha egy-egy cikk elolvasása után csak egy pár perces gondolkodást el tudtam indítani, már nem volt hiába való megírni a bejegyzéseket.