Branding blog

Én hogyan csinálnám, de szerintem Ők máshogyan csinálják. Hol a probléma? -> Elmodnom

Instagram

Instagram

Ha el tudod képzelni miért nem tudod megcsinálni?

2015.02.01. 00:45 hauweibp

Valahogy, amikor bekapcsolom a Spotifyt és elkezdem hallgatni a kedvenc dalaimat, beindul a fantáziám. Most épp a The Carbonfools - Opened Doors c. dalát hallgattam. Most egy kicsit más megközelítést adnék neki...

Kicsit elgondolkodtam ma, hogy nagyon sokan sírnak, hogy ez nem jött össze, az nem jött össze, most mi lesz... Mivel ez nem új keletű dolog, úgy gondoltam érdemes kicsit rendet tenni a fejekben. A dolog egészen egyszerű: Mindig hinni kell abban amit csinálsz és meglátni a motivációdat. A hit a legfontosabb az egészben.  

maxresdefault.jpgÉn azt vallom, hogy kellő akarattal bármit képesek vagyunk véghez vinni. Nem add fel, mert van hit és akarat. A hit pedig olyan, mint a jó betegség. A hit ragályos. Ha olyanokkal találkozol, akikben megvan ugyanaz a hit, elkapod és megváltozik az életed. Velem pontosan ezt történt. Nem írnám le, ha nem tudnék róla hitelesen beszélni. Én másfél éve hoztam egy döntést, ami szinte az egész életemet megváltoztatta. Bár szükségem volt segítségre, észrevettem mindenben a rendszert. Egyszerűen megpróbáltam értelmezni és pár mondatba összesűríteni az összes Brian Tracy és egyéb "megmondóemberek" előadásait. Ezt a pár mondatot pedig elkezdtem alkalmazni. A dolog rendkívül lecsupaszítva az, hogy az életben nem álmodozni kell, hanem mindent megteremteni. Nyilván nem képzelődni kell, hanem tenni is érte, de minden jönni fog a maga idejében. Abban a percben, hogy az irány megvan, nagy valószínűséggel az út is előttünk áll. Legtöbbször olyan úton akarunk haladni, ahol nincsenek előttünk lábnyomok, de hol a probléma? Mit veszíthetünk?

Számomra nyilvánvalóvá vált, hogy a győzelem egy életforma, amihez saját magunknak is igazodni kell. Mi izgalom lenne az életben, ha mi, emberek nem változnánk? A  jövőt elsősorban a szokásaink határozzák meg, de a legfontosabb az adott szituációban hozott döntésünk. Az eredeti témához visszakanyarodva az Opened doors című dal egyszerű szövege elsősorban arról szól, hogy csak rajtad múlik minden. Rajtad múlik, hogy jól érezd magad. Az üzletben ugyanez van, csak kicsit másképp. Ott is egyedül vagy. Nincsenek barátok, minden döntést egyedül neked kell meghoznod és a dalra utalva csak rajtad áll, hogy sikeres leszel e, vagy sem. Épp a héten hívott fel egy barátom, hogy meglátta az üzletet. Elmesélte a sztoriját, valóban kimagasló ötlet, de nincs rá pénze és kétségbe van esve. Találtunk megoldást a problémájára, de eszembe jutott, hogy mennyien lehetnek még így. Kitűnő ötletek megvalósítás nélkül. Úgy gondolom mindenkinek a fejében van egy-két milliárdokat is ígérő ötlet, de sokan nem merik bevállalni. Túl kockázatos, túl későn kezdenék, túl sok a kifogás. De őszintén... Ha Te nem valósítod meg az álmaid, akkor ki fogja? Maximum az, akinek elmeséled és megcsinálja. 

Egyedül vagy, nincs más, aki felelős az életedért és a jövődért. Tetszik, vagy sem, a sorsodat csak és kizárólag Te alakítod. Horn Gyula is megmondta Szanyi Tibornak annak idején, hogy "Egyedül vagyunk Tibor". Ne felejtsétek, annak ellenére, hogy egyedül vagytok, az univerzum és a gondolatotok ereje csak és kizárólag értetek dolgozni. Ha megtanulod irányítani a rendszerben mozgó folyamatokat máris ezer segítőre fogsz találni. 

Are you feeling blue? 
But I can’t help 
’Cause I’m not here 
Left opened doors for you  - The Carbonfools - Opened Doors

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény közösség üzlet kommunikáció én gondolat teremtés szakértő erő példakép egyszerű példa tanácsadó

A bejegyzés trackback címe:

https://branding.blog.hu/api/trackback/id/tr247128609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.