Branding blog

Én hogyan csinálnám, de szerintem Ők máshogyan csinálják. Hol a probléma? -> Elmodnom

Instagram

Instagram

Az akció fedőneve: Motiváció

2014.06.29. 11:08 hauweibp

Egyszerűen annyira hihetetlen, hogy Magyarországon mennyi alul motivált emberrel találkozok. Hihetetlen azt látni, hogy az emberek mennyire nem érzik magukénak a saját munkájukat... Nem mondom azt, hogy a probléma nem világ méretű, de az biztos, hogy hazánkban sajnos ez a helyzet.…

Szólj hozzá!

Kipróbáltuk Budapestet - Beer&Burger

2014.06.28. 11:01 hauweibp

Sajtóból, barátoktól, ismerősöktől annyiszor hallottam, hogy milyen trendi a streetfood, hogy úgy gondoltam másodmagammal elmegyek, kipróbálom én is. Elég jól sikerült. Körülbelül egy hónappal korábban fogant meg a gondolat, hogy el kellene már menni egy jó streetfoodot…

Szólj hozzá!

Közösségi autózás? Hagyjuk a bullshitet!

2014.06.08. 17:13 hauweibp

Körülbelül fél évvel ezelőtt történt, hogy felemeltem a telefont, mert megláttam az üzletet. Gyakran megesik ez, hogyha van egy jó ötletem, akkor azt a hozzám legközelebb álló barátommal meg is osztok. Ezen a déli napon ebéd közben vetődött fel a budapesti car sharing…

17 komment

Címkék: marketing budapest cikk regisztráció elemzés beharangozó car carsharing előregisztráció sharing sharingcar

Szexelj, adj el!

2014.06.07. 19:41 hauweibp

Nagyon érdekes dologra hívnám fel a figyelmet. Elsősorban azoknak lesz ez a bejegyzés érdekes, akik 40, 50, vagy éppen 60 éves korukban olyan terméket akarnak eladni, amivel a mostani fiatal generációt lehet megcélozni. Jellemzően a 16-25 éves korosztályt. . Tömören, röviden…

2 komment

Címkék: marketing kampány kutatás reklám szex forradalom fiatal elemzés új fiatalok eladás szokások generáció