Branding blog

Én hogyan csinálnám, de szerintem Ők máshogyan csinálják. Hol a probléma? -> Elmodnom

Instagram

Instagram

Bonbonetti a tuti

2014.04.17. 02:00 hauweibp

Nem messze a Docler Holding iszonyú pénzből felhúzott háromszintes, 4000 négyzetméteres luxusáruházától helyezkedik el Budapest hiánypótló üzlete, a Bonbonetti márkabolt. Életében egyszer mindenkinek el kell látogatnia ide. 

Emlékeim szerint a Bonbonetti nagy mértékű felfutása nem sokkal több, mint két éve kezdődött, amikor a magyar cég tulajdonának a 100 százaléka átkerül a világ tizenötödik legnagyobb édesipari óriásához, a Roshen Confectionery Corporationhoz. A cég az ukrán piacon az első, míg az orosz piacon a második legjelentősebb édesipari vállalkozás. A cég megvásárlásának célja, hogy a világ első 10 gyártója közé kerüljön be, így többek között ezért is vásárolta meg a Bonbonettit. Ha minden jól megy, akkor Közép-Európában a Bononetti lesz a vállalat meghatározó márkája. Ha minden igaz, akkor a Roshen eddig másfél milliárdod fektetett eddig a cégbe. 

Beszélgessünk kicsit a boltról

CIMG2785.jpgElőször a megnyitást követő napon tértem be az eladótérbe. Okosan kezdték a kampányt. Oktogon, Deák tér, ezeket a helyszíneket rohamozták meg a hostessek. Kuponokat, kóstolókat osztogattak, ami megtette a kívánt hatást. Személyesen én is költöttem a boltban már az első alkalommal. 

Már a bolt megjelenése is figyelemre méltó. Az eleganciát a gyermekkort idéző játékossággal ötvözi. Ez a megjelenés annyira működik, hogy már csak kíváncsiságból is benéznek a potenciális vásárlók. Bent az eladók rendkívül készségesek, udvariasak. Nem egy eladó beszél angolul, németül, oroszul, de ami a legjobb, hogy a közös hangot mindenkivel megtalálják, hiszen legtöbb esetben a pult mögül kilépve együtt próbálják megkeresni a vásárlónak a legmegfelelőbb terméket. Tehát ilyen szempontból a csapat 10/10-et érdemel. Vásárlás előtt meg lehet kóstolni egy-egy csokit, cukorkát, hogy valóban elégedetten távozzunk. 

Az Andrássy úton sétálva szinte minden alkalommal besétálok. A bankkártyás fizetés soha nem jelentett problémát (nálam ez fontos), valamint vannak olyan eladók, akik már megismernek, vagy tudják melyik az kedvenc termék, amit ajánlanak. 

Sok lehetőség van még

Azt gondolom, hogy a bolt megnyitása egy tökéletes lépés volt a vásárlók célzott eléréséhez, de nem elég sok kihasználatlan lehetőség van még, Az online szerepe még mindig felbecsülhetetlen, de a jelenlétük egyenlő a nullával, de az egyéb reklám lehetőségek is nyitva állnak. Azt hiszem a tökéletes kezdést nem szabadna így lezárni. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://branding.blog.hu/api/trackback/id/tr706044278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.